Yeayyyyyyy!!!kami menang!!!!nanti kita main futsal lg ek kengkawan.....hiksSunday, November 22, 2009
Futsal bersama bank rakyat dan erkkkkkk
Ok ni citer pasal futsal plak...hahaha rabu lepas SFC mengadakan perlawanan dgn bank rakyat...dari mana boleh adakah perlawanan dengan bank rakyat??itu kena taya cik mia sendiri...hehehe..memang best lawan dgn dorang tp GANAS gler.....adehh sampai sakit2 badan dah ni...tp alhamdulilah kitaorang menang..yeayyyyy!!!!Selepas jer abis game tu dorang ajak makan kat mamak...(senayer macam dah tau plan mereka2 ni semua tp ikut jer laa...so pergi dengan kerelaan,tawakal dan redha jer apa yang berlaku lepas tu...hiks)Dan sememang nyer mereka punyer plan BAIK PUNYER!!!!Abis jer makan dan time balik tu tgh sembang2 jap dengan cik min tetibe hati ni tergerak nak pandang belakang...Wahhhhhh TEPUNG ditangan MYTHO!!!Dan tak menunggu lama terus angkat kaki brlari melarikan diri...dan dengan bersemangat nyer mytho kejar bersama tepung tersebut....fuhhhh dan akhirnya lana serahkan diri jugak sebab memang dah jangka akan dibalas DENDAM...huhuhu
Yeayyyyyyy!!!kami menang!!!!nanti kita main futsal lg ek kengkawan.....hiks
Yeayyyyyyy!!!kami menang!!!!nanti kita main futsal lg ek kengkawan.....hiksSaturday, November 21, 2009
Semi Final Muzik -muzik
Agak dah basi citer ni....sejujurnya agak malas nak update blog ni....tp harus di dirajin kan juga.13 nov lalu kitaorang(SFC) pergi menyokong stacy untuk semi final muzik2 kat alam sentral...dengan semangat waja nyer kami g....ahaks...tapi kitaorang dapat duduk belakang sikit...agak kecewa sebab tak nampak stage..tp tak per yang penting jeritan tu harus la boleh didengari satu dewan...ahaks...ok layan jer la gambar ni k...ole~
Masa ni tgh beratur kat luar Sri Pentas..boleh gak ramai orang datang support...and of coz SFC tidak ketinggalan untuk datang support Stacy...yang penting semangat bersorak tu ada....
Masa ni tgh beratur kat luar Sri Pentas..boleh gak ramai orang datang support...and of coz SFC tidak ketinggalan untuk datang support Stacy...yang penting semangat bersorak tu ada....Sunday, November 1, 2009
Epy bufday Cik Mariah
Semoga ceria dan happy selalu...hiks....(gambar diambil semasa bufday tahun lepas...))
Subscribe to:
Posts (Atom)






