Tuesday, June 16, 2009

Tag Return

Dah lama rasanya tak da entry tag ni..so kali ni di tag leh adriana danielle...tq2 kerana mentag yer....
1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
Macam-macam perasaan ada waktu ni....tapi yang penting hari ni memang memenatkan....huhuhu
2.Saya nak makan?
Nak makan apa yek??kalo dapat eskrem sedap jugak ni...eskrem toshlight!!!yeahhh...
3.Saya tak suka?
Banyak benda la saya tak suka..tapi paling tak suka peperangan la apa lagi...buang duit ni beli2 pistol tu bagai....
4.Impian saya?
Impian yang paling diingini ketika ini adalah dapat membeli sebuah Superbike 500cc...
5.Haiwan yang saya tak suka?
Haiwan yang diharamkan dalam islam.....cuba pikir kengkawan haiwan apakah itewww..
6.Saya harapkan?
Agar saya dapat menjadi Perdana Menteri Malaysia satu hari nanti...
7.Jika boleh putarkan masa?
Memperbetulkan kesemua kesalahan yg telah saya lakukan
8.Saya pada 10 tahun akan datang?
Esok pun saya tak tau apa yang akan terjadi pada saya...ni kan 10 tahun???adoiiii...
9.Handphone saya adalah sebuah?
alatan untuk memasak.....mestilah alat telekomunikasi...siapakah yg mencipta soalan ini???
10.Saya pernah bercinta sebanyak?
Setelah ditolak campur bahagi dan darab...jawapannya..=tak da sekalipun
11.Saya suka pada?
Benda2 Yang esotik dan kreatif...
12.Kawan-kawan saya..?
Setakat ni mempunyai kawan yg berbilang kaum,bermacam ragam dan juga bermacam rupa...
13.Pernah dikhianati?
ermmm...tak tau...
14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
ermmm...tak tau....
Senaraikan 8 orang untuk di Tag
1)flyingliza
2)jezzysunshine
3)nakamichie
4)abbyyanti
5)untie x
6)tkvie
7)kosmanto
8)wanzz

No comments:

Post a Comment

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP