Saturday, July 18, 2009

TAG FROM MY PROTOGE PART 1

1. bekas kekasih saya adalah:He is Mr.James Bond....ahaks...ada ker bekas kekasih??LU PIKIR LA SENDIRI

2. saya sedang mendengar ?:Baru jer abis mia potpet potpet....macma mulut murai..skrang tgh menenangkan ruang telinga ni dgn lagu I BELEIVE I CAN FLY....

3. mungkin saya patut:mengurangkan kemarahan mama terhadap anak nyer yang degil ni...

4. saya suka : ESKREM....ada sesapa nak belanja eskrem???aiyoyo demam2 macma ni nak eskrem2 bagai...

5. sahabat-sahabat baik saya : kawan yg selalu memberikan nasihat,betulkan apa kesalahan kita dan selalu ada semasa senang atau susah..so far kawan2 lana macma tu...ahaks tq kengkawan...

6. saya tak faham :kenapakah mia selalu tak kemas bilik dia??aishhhhh hari2 mesti dengar mama terpekik2 suruh dia kemas bilik...aishhhh

7. saya kehilangan :untuk hari ni belum hilang apa2 lg...cuma hilang kredit jer la td sebab mia dgn fara nak tepon kawan2 mereka...

8. ramai yang berkata :kenapakah lana selalu berwajah comel??wakakakaka...motip??apapun sesapa yg selalu cakap muka i ni comel tq2...

9. makna nama saya : alamak tak tau la plak....ntah....

10. cinta itu adalah : cinta itu universal.....ahaks...

11. di suatu tempat, seseorang sedang : makan...yer dr td dia asyik makan jer..pikir2 kan orang tu sapakah dia....

12. saya akan cuba :saya akan belajar menari dengan baik nyer supaya dapat mengalahkan stacy dalam tarian suatu hari nanti ..wakakakakaka

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :alamak....ada maksud ek??dah la masa sekolah dulu kertas bm selalu dapat result tak cantik...

14. telefon bimbit saya :ada sebuah alat telekomunikasi...yg boleh bercakap,menangkap gambar,mendengar musik dan macam2 lah...

15. bila saya terjaga dari tidur :saya akan terus basuh muka la apa lg.....

16. saya paling meluat apabila : ntah...saya pun tak tau....

17. pesta/parti adalah : tempat kita untuk berhuahuahua...yeahhh let's enjoy kengkawan...

18. haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :IKAN JERUNG...kuikuikui..tak la...rasanya watak kartun dalam criter chipmunk dengan madagascar kowt

19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :sehari sehingga 12 tahun...ahaks sebab tak yah nak pikir apa2 lg masa tu...asyik pikirkan nak permainan jer...

20. hari ini :ari ni saya still demam...tp malas nak jumpa doktor..kang doktor tu kata suspek H1N1 plakkk...

21. malam ini saya akan : APM!!!!yeahhhh dah sediakan segala alatan2 untuk menjerit2 ni kalo stacy menang....

22. esok pula saya akan :kata dinasour dia ajak g jumpa scandal dia....ikut jer la....

23. saya betul-betul inginkan :semua yg dihajati saya akan termakbul..amin...

24. ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :alamakkkkkk!!!cutenyer perempuan dalam cermin ni....aishhhh...lebih cute dr semalam....

25. pusat membeli-belah atau arked permainan:WOW!!!!!!!dua2 pun best..tp lagi suka arked permainan la kot....besh besh!!!

26. Makanan Barat atau Jepun : tak kesah...lana on jerrr...janji sesedap...

27. bilik yang terang atau gelap:ohh...nak gelap kang tak nampak..dah la i ni rabun orang nyer...terang sangat plak sakit mata...

28. bestfrend ever ?ermmmm ada kot..tapi kalo leh nak anggap semua kengkawan pun bestfrend...

No comments:

Post a Comment

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP